Poradna UOVision UM 565

Autor: | Vloženo: 08.12.2016 000 19:46 | Témata: Poradna UOVision UM 565

Fotopast neposílá snímky

Dobrý den,fotopast poslala pět snímků,pak přestala fungovat,je nastavena na posílání na e-mail,potom jen fotí a snímky ukládá,ale neposílá.Sim je v pořádku,kredit dostatečný,signál také(anténa se zesilovačem).Při odesílání zkušebního snímku hlásí "síť obsazena" a nějaké záporné číslo(-4,-85 apod).Jde o fotopast UOVision UM 535
Můžete mi nějak poradit?
Děkuji,Pepa

  • fotopasti-fotopast.cz

    fotopasti-fotopast.cz

    9. prosince 2016

    Dobrý den vám přeji, spojte se prosím s námi na bezplatné telefonní lince 800 140 144. Toto s nedá jen tak napsat. Většinou tato chyba znamená chybu nastavení, ale bude lepší, když si zavoláte k nám a poradíme vám lépe.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.