Poradna Evolveo StrongVision PRO WiFi
Karel iv H
KOMUNIKACE S MOBILEM NEFUNGUJE
Dobrý den,
u této pasti pozoruji vadu komunikace s mobilem.
Za prvé je problém se vůbec spojit s kamerou a je to problém, zejména, když je zima. Telefon nevidí BT kamery a to třeba i 10 minut a na mnoho pokusů najít kameru na BT.
Za druhé, když se po mnoha pokusech povede, aby BT kamery bylo vidět, nepovede se na poprvé spustit WiFi na kameře.
Za třetí, když už WiFi na kameře jede, tak se ani jednou nepovede připojit WiFi na poprvé, vždy se musí vypnout WiFi v mobilu, aby WiFi kamery byla vidět.
Když je vidět signál z kamery, nestáhne se obsah karty do mobilu, takže to vypadá, že kamera nefunguje (když je na stromě ve 4 m je to dost k ničemu)
A situace se den ode dne zhoršuje.
Jo a noční přísvit jsem neviděl fungovat ani jednou, i když PIR citlivost je na maximum.
Takže se obávám, že kamera pojede do servisu za 14 dní používání, stejně tak jako kamera Strong Vision mini, která tam už je.
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.