Poradna Evolveo StrongVision Mini

Autor: Jandásek | Vloženo: 23.06.2021 000 21:25 | Témata: Poradna Evolveo StrongVision Mini

Jandásek

Evolveo - tech. podpora

Může mi, prosím, někdo poradit, jakým způsobem kontaktovat podporu "výrobce" Evolveo. Koupil jsem tento produkt a mám problémy s nastavením, neustále fotí, poslal jsem dotaz mailem a nikdo se neobtěžuje reagovat. Pro jistotu na stránkách výrobce neexistuje ani tel. kontakt.
Poučení pro příště - než si něco koupím, nejprve si zjistím podporu k výrobku.

  • 24. června 2021 - Oficiální zástupce obchodu EVOLVEO

    Dobrý den, kontaktovat nás můžete přes email [email protected] nebo na webových stránkách si lze vytvořit tiket. Odkaz: https://eshop.evolveo.cz/helpdesk/
    Na dotazy reagujeme nejpozději do 24h.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jandásek

      24. června 2021 - Jandásek

      Pánové, umíte číst? Asi ne, protože jsem jasně psal, že jsem se na vás s dotazem obrátil mailem ([email protected]) dne 20.6.2021 a následně ještě ([email protected]) 22.6.2021. Do dnešního dne se nikdo neobtěžoval reagovat. Takže si na svoji reakci o 24 hodinách odpovězte sami.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.